Kızlar bebeğim 3 ay 4 günlük. Önceleri 120/150 CC kadar içerdi ama nedense son zamanlarda az içiyor. Ben sütümü sağıp veriyorum. Büyüdükçe iştahının çok olması gerekmez mi . Benzer durumu yaşayan var mı neden olabilir. Bezinide takip ederim hep yapıyor. Ağlamıyor uykuyada geçiyor. Aç olsa uyumaz herhalde. Niye böyle oldu anlamıyorum. Lütfen akıl verin en son 3 ay kontrolünde kilosu 600 Gr kadar almıştı. İlk iki ay çok güzel aliodu. Doktor normal dedi ama bilemedim. Böyle de az beslenince içime kurt düştü. Zayıflar diye korkuyorum