Ayzeh Herkeze merhaba kizim 1 yasinda influenza domuz gribi oldu pazar teshis kondu bugun 2 gunu doktor oseflu ilac verdi ama birturlu icmiyor verdigim an kusuyor aranizda kullanan varmi Nasil tedavi uyguladiniz yardim lutfen
Gzdnr17 Ayzeh benim ikizler de pazar influenza oldu ben direk sarımsak kürü yaptım akşamı doktora götürdük bize başka bi şurup verdi doktor Şükür no ateş no öksürük
Ozgeruya Ayzeh bizde 2 hafta önce atlattık kızımdan bana geçti ilaç gerçekten çok kötü kızımda içmek istemiyordu yemek arasında veya suyla veriyordum
Ayzeh MerveKantekin23 kac yasinda cocugunuz bizim 1 yas diye vermediler oseflu verdiler oda kusma yapiyor sizede cok gecmis olsun Umarim biran once iylesir
Ayzeh Fdme evet biraz var size serum veriyolar bize vermedileer birtek o ilac oseflu onuda verdigimde kusuyor ama mecbur vericrksin diyolar
alselinn Ayzeh bir hafta önce biz de atlattık benim bebeğim 11 aylık influvir diye bir ilaç kullandık çok şükür üç dört günde toparladı. Dirençli bir ateş vardı bizde sürekli nöbet tuttuk başımda ama geçti ilaç işe yaradı
MerveKantekin23 Ayzeh 5.5 aylık daha bizim Bebiş ilk ateşlendi hemen götürdüm ben doktora umarım hemen iyileşir
Ayzeh alselinn cok gecmis olsun ilac bu mu enfluvir 1 cay kasigi veriliyor sanirim surup Sizin bebeginiz icince kusmadimi Ben. Verince kusuyorum
Ayzeh MerveKantekin23 cok gecmis olsun Umarim biran once iylesir anne sutu veriyorsaniz bol bol devam edin
Ayzeh Ozgeruya yok icmiyor benimki nezaman versem geri cikartiyor neyapicam bilmiyorum size nezaman bulasti kizinizdan bulasma suresi kacgun Buarada cok gecmis olsun
sehpayacarpanserceparmak_ Merhaba gecmis olsun. Benim bebegimde 8aylik doktorumuz ilacin tadi cok aci mamayla verebilirsin demisti bem hep o sekilde verdim sizinki mama iciyormu
Ayzeh sehpayacarpanserceparmak_ merhaba yok icmiyor mama Ben surup veriyorum simdi onuda cikartiyor bi turlu veremiyorum
Nursimaaaa Bebeklerinizde gece huzursuzluk karın ağrısı yaptimi benimki gece uykusundan uyanınca çok ağlıyor çıldırır gibi 😞 geçmiş olsun hepinize