7 haftalik bebegim bende uyumuyor. Ne zaman babaannesine gitsek ya da o bize gelse 3 saat aralıksız uyuyor ama ben uyutmaya çalıştığımda sadece 5 10 dakikalık kısa uykular yapıyor. Ayağımda sallıyorum bıraktığım an uyanıyor. Artık kendimi yetersiz hissediyorum kaynanamin da her uyuttugunda zafer kazanmış gibi bakışları inanılmaz rahatsız ediyor. Kendimi yetersiz hissediyorum bebeğim beni sevmiyor da babaannesini mi daha çok seviyor diye düşünüp ağlıyorum. Bebek dediğin anne kokusunu alıp huzur bulmaz mi ya. Tek başıma bakıyorum ve yemek yemeğe bile vakit bulamıyorum. Bu saat oldu kahvaltıyla duruyorum. Kahvaltı dediğimde iki dilim Nutella ekmek yiyebildim anca çünkü çocuk deli gibi ağlıyordu. Artık çok yoruldum bazen pişman oluyorum çocuk yaptığıma sonra vicdan azabı duyuyorum. Ne zaman düzene girecek bu uyku meselesi