Kızım 2 yaşında ve hep oyuncak arabalara ilgili hayvan figürlü şeyleri seviyor tamam bu normal ama mesela oyuncakciya girelim ilk işi arabalar oyuncak bebeklere bakmıyor gösteriyorum şöyle bir göz gezdirip yine arabalari alıyor hani çevresinde erkek arkadaş falanda yok onlardan gördü desem evde falan oyuncaklarıyla oyanrken bebeklerine çay içirmecilik falan gösteriyorum ama sallayıp atıyor tamam her çocuk özeldir farklıdır ama 2 yaş için bebek oynamak erken mi sizce henüz anlamıyor mu acaba sizin kızlarınizin arası nasıl bebeklerle