Ecem__ niye uydursunlar?
Bu kelimeleri kızım 1 yaşına girmeden önce söylüyordu. 15.ayda 50den fazla kelimesi vardı, artık oradan sonra saymayı bırakmıştım. 19.ayda net bir şekilde 2li cümleler kuruyordu. 22 aylık şimdi 4lü 5li cümleler kuruyor.
Ekran etkilemiyor sanıyorsunuz ama ciddi etkileri var.
Ayrıca her şeyi geçtim, bunları uydursak bize ne faydası var?