AyBuBen Çok haklısın, her şey çocuklarımız için , inan hamile kaldığımdan beri pedagojik kitap dışında başka tür kitap okuyamaz oldum , çocuğumu yetiştirirken onu olumsuz etkileyecek bir şey yaparım diye hep kaygı doluyum, tüm günüm onunla ev işlerini iki arada bir derede yapıyorum , kahve sunumunu geçtim , sıcak içtiğim kahve çok azdır. Anne olduğumundan beri çok hassasım , paketli gıda yiyen çocuk görünce içim acıyor desem abartmış olmam . Allah çocuklarımızı iyi yetiştirilmiş çocuklarla karşılaştırsın ..