Kızım 74 günlük ilk doğduğunda sağ göğüsü pek emmemişti sonradan bu sorunu çözdük derken oğlum hastaneye yattı 4 gün kalktık mecbur biberon kullandı o yüzden mi . Emziği çok güzel emmiyor ama çok emmek istemiyor savaşıyor resmen karnı ağrır emmek istemez gaz olur istemez zorla emziriyorum sanki böyle bir durumla karşılaşan var mı lütfen yardııım 🧚🏻♀️🤦🏻♀️