Bebek_1 Kızlar merhaba bebeğim 4 gün önce sünnet oldu dikişli sünnet bu arada yarın rotavirus aşısının 2.dozu var yaptırsam bir sorun olur mu ağır olur mu acaba ilk doz da sorun yasamamistim ama
citlembik2905 Canım biz de yarın sünnet yaptıracağız ve bizim de 2.dozumuz 18inde olcak. Doktorumuza sordum sünnetten 1 hafta sonra aşı olabilir dedi. Bence 1 hafta olmasını bekleyin öyle yaptırım aşıyı
deyya Merhaba bizde yaptirdik herhangi bir sorun yaşanmadı Ama çocuğun genel durumu önemli tabiki huzursuzluğu ve ağrı durumu yoksa yaptırılabilir