carmella Kızlar selam. Bebeğim 9.5 aylık, geçen ay alt 2 dişini patlamıştı. Üstler epeydir kabarıktı, 10 gündür iyice sıkıştırıyor gece hiç huzuru kalmadı çocuğumun. Damakta böyle minicik delikler olmuş, alttan farklı o yüzden anlayamadım. Bi bakar mısınız üstler çıkıyor mu [<img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/08/nhKUqB.jpg” alt=“nhKUqB.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/08/nhKfuV.jpg” alt=“nhKfuV.jpg” border=“0”>](https://)
bananeabiya carmella geliyor gelmekte olan 😅 benimki de 9.5 aylık önce üst yan kesiciler patladı şimdi ön kesiciler bundan birkaç tık daha ilerde patladı patlayacak yani. Seninki de yakın gibi geldi bana
carmella bananeabiya ya böyle minicik delikler var her ikisinde de patlamamışsa onlar ne ki acaba simit filan kemiriyor onlar mı zarar verdi ki🥺
bananeabiya carmella alt dişleri çıktıysa belki onlarla yapıyordur benimki bazen çenesini gıcırdatıyor üstler kaşınınca alt dişleriyle kaşıyor belki onun delikleri olabilir
gunesinayi0301 carmella bizim daha çıkmadı 4 ay 21 günlük bebeğim ama inşallah kolay çıkar sadece diş etleri şişti elleri sürekli ağzında ne zaman gelir bilmiyorum 😂