Yeniannee23 Kizlar Adana nasıl bir yer 2 ay inşallah orda kalicam Adana Seyhan ziya paşa mahallesi nasıl bir yer merkezi mı konum olarak
2ogullu1anne Yeniannee23 merhabalar.Anneannemler orda yaşıyor. Her yere 1 otobüs. O kadar güzel ki konumu yürüyerek Barajyolu,Atatürk Caddesi, Duygu Cafe gibi yerlere gidebilirsiniz.
Yeniannee23 @2ogullu1anne ay inşallah öyledir ya Eskişehirden gelicem hiç bir bilgim yok inşallah mahalle olarak da güzeldir
aybukelii Annemler ziyapasada ve çarşıya yürüyerek gidiyosun ataturk caddesi Gazipaşa Atatürk parkı vs. Vs yani çok güzel bı mevki gerçekten hayat var orda genelde bende çocuklar için ordayım orayı çok seviyorlar emin olun çok güzel bi yer
Yeniannee23 @aybukelii çok sevindim böyle demenizeee inşallah bende gelince aynı şeyleri düşünürüm rahat ederiz inşallahh 🥰
aslanimiz Balıkesirde yaşıyorum adanalıyım o şehir gibisi yok çok özledim insallah yakında gideceğim 🥺
2baby1mommyy Adana öyle haberlerde anlatıldığı gibi bir yer değil :) Ziyapasa ve Turgut Özal bence en güzel en elit yerleri :)
Yeniannee23 @2baby1mommyy evet bende hep sosyal medyada gördüklerimden tedirgin oldum ama bu dediğiniz şeyler beni çok mutlu etti teşekkür ederim 😊