Merhabalar hanımlar yeni 7aylık olmuş bir kızım var. Fakat son zamanlarda ne mamayı rahat içinebiliyorum ne de ek Gıdayı rahat yedirebiliyorum. Bazen oluyor güzel yiyor içiyor ama özellikle mamayı sadece uykuya tam daldığında verebiliyorum son 2haftadır falan. Ek gıdayı da bazen yiyor bazen ağzını bile açmak istemiyorum zar zor oyunla bilmem neyle kandırarak ağzına tıkıştırıyorum açıkçası çok yoruluyorum var mı benim gibi anneler neler yapabilirim bir öneriniz var mı normal mi. Ek gıdaya tam 6.ayda geçtik. Bazen sabrım çok zorlanıyor ne yiyor ne içiyor su bile içmek istemiyor. Ne yapacağım bilemiyorum