ecmerg Bu markalı çamaşır makinem var ama lekeler çıkmıyor sanki bunaldım artık siz hangi marka göz deterjanı kullanıyorsunuz
Xcbaby ecmerg lekenin üstüne toz ariel dokup hafif islayip ovaliyorum o sekilde atiyorum cikiyor yag lekesiyle de bulasik deterjani ayni sekilde makinem bosch
Meovvmeovv ecmerg benim de arçelik çıkarmıyo evet düzgün de yıkamıyor bingo falan herşeyi denedim bi ariel ve omo denemedim ama mesela kaynanamın makinesi en eski makinelerden ona attım deterjanlarımızda aynı ama onda mükemmel çıktı çamaşırlar…
endoplazmikretikulumiste ecmerg Arçelik’in hiç bir şeyinden memnun değilim bende evdeki herşey Arçelik tv hariç cidden berbat eski kalite yok
aptallarsizi ecmerg ayy bacım aynı dert bende de var 5 yıl olacak eve kaç kez servis geldi hatta makinayı götürüp yeni bi tane getirdiler ama gene aynı her geldiklerinde yok sıcak su gelmiyor yok ana kart arızalı bıktık bizde hatta eşim dün dedi tüketici hakkına vereyim “GENE “ ama nafile param olsa atardım bunu yenisini alırdım başka marka
aslansmoms Ben lekelerin üzerine turkıshcare pembe sıkıyorum. Çok lekeliyse baby me leke çıkarıcı toz kullanıyorum. Kendi çamaşırlarımıza da. Omo sıvı, pervol kullanıyorum. Arçelik makinem
Mel955 ecmerg bulaşık makinesi de Arçelik bulaşıklarım bile lekeli çıkıyor ben de usandım bu markadan 🫠🫠