beyzacmvrc Memnun musunuz kızlar Natural soft, natural hassas, extra ultra ince, bio natural premium plus, black premium plus, ecologic premium plus vs. Birçok çeşit var. Hiç kullanmadım bunlardan daha once. 2 al 1 öde var sleepy ürünlerinden hepsiburada da.
KonuMankeni beyzacmvrc hiiiiç memnun değilim. Bu kadar kötü ped hiç kullanmamıştım. Bimin markası dahi buna 1000 basar. Emicilik kesinlikle yok
Uykusuzanneler beyzacmvrc Sleepynin bütün çeşitlerini kullandım ve çok memnunum. Piyasada 1. Sınıf adı altında satılanlardan bin kat daha iyi diyebilirim.
Xcbaby beyzacmvrc bio natural ve natural kullandim cok begendim diger naylonumsu pedler orkid kotex vb bende pisik yapti bu pamuklu olanlari cok begendim ben.
kums beyzacmvrc canım ben kullanıyorum doğumdan beri çok memnunum natural gece kullanıyorum. Hatta dolaptan toplu almıştım biri fabrikadan çıkıyor poşetleri defolu şeffaf posetlemisler çok ucuzdu 120 tane falan almıştım 110 tlye
beyzacmvrc Uykusuzanneler fiyatida baya uygun şu anda 2 al 1 öde var da. Arkadaşım da memnun kalmamış ama onun kullandığı natural soft heralde. Bir sürü çeşit var bilemedim bende hepsi aynı fiyat herhalde su an
Uykusuzanneler beyzacmvrc Tabi ki kişiden kişiye göre değişiyor bazı şeyler ama bana çok rahat geldi sızıntı olmadı ki çok oluyor normalde vs baktığımda ben çok memnunum. Genelde indirimlerden stokluyorum ama şuanda evet baya uyguna geliyor. Deneyin bence birşey kaybetmezsiniz 🌸
Kubradt @“beyzacmvrc” çok sızdırdı bende. Memnun kalmadım. Ama alerjik reaksiyon, kaşıntı hiç yapmamıştı. Yine de çok sızdırdığı için daha da kullanmadım.
beyzacmvrc aylizinannesiiii onun ilk katmanı tamamen ayrılıyor hemen ya ben de onu sevmiyorum artık önceden onu kullanıyordum Birde çok kaşıntı yapıyor rahatsız ediyor beni