Arkadaşlar bebeğimin sarılığı 22ye çıktı hastaneye gittik yatış verdiler mavi Işık ile 14e kadar düştü eve geçtik o gece normale döndü hem emziriyorum hemde sütümü sağıp veriyorum bugün kontrole gittik tekrar 16ya çıkmış ve kızım bugün hiç uyanmıyor baygın baygın emzirmek için uğraşıyoruz ama dalıp gidiyor doktor mama takviyesi ver dedi veriyoruz ama yine onuda içemiyor hep uyuyor ne yapacağımı şaşırdım