Smg1907 Benimki yaşına yeni girdi 12 ay 4 günlük hala günde 2 uyku yapıyor, sabah , öğle ve gece uykusuna yakın veriyorum , tabi arada atıştırmalıklar oluyor illaki bütün gün evde mama diyerek geziyor 😂🤷🏻♀️ 777zarifanne
annesikuzusug7 777zarifanne valla yemek yediremiyorum ki 😂 zorla ağzını açıyor günde 3 kere sabah kahvaltı akşam bizle öğlende yerse biseyler işte arada da yoğurt vs kurabiye falan yiyor
Minigim38 777zarifanne 14 aylık bu aralar tek öğün yerse şükrediyorum ara öğünlerde meyve, kuruyemiş, kefir, kurabiye kek muhallebi gibi şeyler veriyorum. Tek uyku uyuyor. Emmeyi daha çok istiyor
Sadekahve_ 777zarifanne iki uyku yapıyorlar iki öğün yiyorlar ama aralarda meyve pankek kraker vs şeyler yiyorlar hep. Önceden 3 öğün yapıyorduk ama günler kısalınca 3 öğün yapamıyoruz sabah kahvaltı sonrası emerek uykuya geçiyorlar uyandıklarında yine emmek istiyorlar e emince yemek yemiyorlar biraz zaman geçince yedirsem akşam yemeğine az kalmış oluyor bukezde aksam yemiyorlar ki 2. Uykuyada emerek geçiyorlar bende öğle yemeğini kaldırdım ara öğün tarzı yapıyoruz aralarda. Zaten sıkıldıkça hep memedeler
Smg1907 Evet ya uyurken emme , kalkınca emme oyundan sıkılınca emme tekrar uyku emme arada öğünler falan derken zaman geçiyor bende 3 öğün veriyorum ama bazen 2 oluyor çok istemiyor elinde meyve, krakerle gezmeleri ayrı tabi 🤩 Sadekahve_
Sadekahve_ Smg1907 bende akışına bıraktım artık valla nasıl isterlerse ona göre yönleniyorum 13 aylık olduk artık ne isteyip istemediklerini işaret dili ile vs anlatıyorlar zaten 😊 sağlıklı olsunlar kilo alımları iyi olsunda 🙏🏻
bakkalemzigi 777zarifanne iki uyku yapıyor sabah kahvaltı öğlen yemek akşam da biz ne yersek bu şekil gidiyoruz Aralarda meyve vs de veriyorum
Nazendehanim 777zarifanne 11. Ayında tek uykuya geçmişti azı dişi bizi alt üst etti ,yemek mi yemiyor 🤧