Selam herkese 5 aylık bebeğim ilk 3 ayında sadece anne sütü ile beslendi sonrasında doktor kilosu az diye mamaya başlayın dedi mamaya başladığımızdan beri çocuk emmek istemiyor kendini atıyor ağlıyor kıyamayıp mama veriyoruz ama sütüm kesilmek üzere ne yapıcam bilmiyorum daha çok erken bıraksın istemiyorum 😭