Aysimat ayın 3de tam 2 yasında olduk kızlar hemsiremız 2yasında gırdıgı zman getır 2 yas aşısı ıcın demisti fakat kızım hasta soguk almıs grip goturemedım bir sorun olurmu acaba
Aselemine27 Aysimat numarası yok mı arayıp sorun bence götürün bi kaç günle birşey olmaz bizde yeni yaptırdık