Merhaba arkadaşlar . Şimdi benim iki göğsümde de sütüm tazyikli geliyordu sürekli mastit oluyordum. bende araştırmalarım sonrası blok emzirme yaptım 2 gün. Yani bir memeden 5-6 saat boyunca emzirmedim. Göğüslerim yumuşadı, şişlikte yok. Ama hala fışkırıyor bebeğim de göğsümde emerken gaz sancısından kıvranıyor çok zor emziriyorum. Ve korkuyorum sütüm biter diye. Göğsümdeki ön sütü sadece alıyorsa o da gaz yapıyormuş. Ben iki göğsümü de 10ar dakka emzirmeli miyim yoksa tek göğsümü 20 dakka mı emzirmeliyim kafam çok karıştı. Zaten zar zor 15 dakka oluyor. Bebeğim henüz 2 aylık