beyzzsenturkk_ evet ben de öyle düşünüyorum çok güzel model olan sayfalar görüyorum ama kalitesi nasıldır uzun kullanılır mı hemen kötü olur mu diye düşünüyorum benim de aklımda allday ve kamilkeskin butik var kamilkeskinden elbise almıştım kalitesi güzeldi