tugbakomooglu Kizlar bugün sırf bebeğim emsin diye emzirme danışmanı ile görüştüm danışman burda iken gayet güzel emdi ama şimdilik yapamıyoruz süt var bebek de emme refleksi var ama olmuyor çok üzülüyorum ne yapacağımi bilmiyorum