berosunannesi Kızlar ilk adım ayakkabısı olarak vicco almayı düşünüyorum sizce her renk kıyafete uysun diye gri renk mi yoksa pembe veya başka renk mi alayım kararsızım sizler neler aldınız hangi marka veya renk aldınız kız bebişlerinize?
Melis1706 berosunannesi bizde pembe renk var ama cirtlilardan degil benim spor ayakkabi tarzilardan ama suan bot alicam kizima cunku havalar sogudu bilek kismi acikta kaliyor modelini yuklerim simdi
Aselemine27 berosunannesi gri almıştım herşeye yakışıyordu evet ama keşke pembe alsaydım dedim pişman oldum
berosunannesi beyzzsenturkk_ beyaz da güzel durur ama çabuk kirlenmiyor mu🥺 makinede yıkanabiliyor mu
berosunannesi Aselemine27 evet ben de şu ana kadar hep gri düşünüyordum ama kız sonuçta zaten hani kıyafetleri renkli cıvıl cıvıl ve çoğu da pembe ağırlıklı o yüzden pembe yakışır dedim
berosunannesi Melis1706 evet bu model de güzelmis peki simdi neden tercih etmiyosunuz memnun kalmadınız mı 🥺
Melis1706 berosunannesi yok memnunum ayakkabidan bilek kismi iste acik kaliyor havalar soguk oldugu icin o yuzden bot alicam ekim ayinda almistik onu simdi cok soguk buralari