Kızlar merhaba. Bebeğim 3 aylık ilk ay güzel emerken son 2 aydır meme reddi yapıyor. Artık çok yoruldum ve kusan bir bebek olduğu içinde bu ay kilo alımı çok çok az oldu. Artık sütümü sağıp vermek istiyorum bir yandan da biberona çok alışmasın istiyorum. Bunun için sütü ne ile vermeliyim