Ezoli35 zorlamayın daha da uzaklaşmasın ek gıdadan sadece teklif edin. Mama boy ve kilo açısından çok önemli doktorumuzun söylediğine dayanarak söylüyorum. 10 aylık bebeğim alerjiden dolayı neredeyse çok az sadece belirli şeyleri veriyorum ama o kadar iştahsız bi bebek ki mama da içmek istemiyor gün boyu 300 ml içse mutlu oluyorum. Boy ve kilo artışı iki aydık olmuyor. Doktorumuz yaptığım çorbalara ya da kahvaltısını mama eklememi dahi istedi boy ve kilo da önemli rol oynadığından.