Benim bebişim şuan 3,5 aylık kpss ye çalışıyorum evdeyken çünkü hayatımda ilk defa evde bu kadar uzun süre kalıyorum 15 yaşından beri çalışıyorum bu fırsatı değerlendirmek istedim özel sektör çok zor günümüzde devlete sırtını dayamak lazım inşallah isteyen herkes atanır