isimsizanne1 link paylaşarak para kazanmaya burda çalışmayın !!!
Komiksşniz gerçekten 🤣🤣🤣🤣
Nerede link vermişim? Bende bu yüzden dolayı size hakkımı helal etmiyorum ozaman🥶
Ayrıca oyuncak eski bi oyuncak. Satışı bile yok. Ben ayda 10 oyuncak alan birisiyim🤣 sizce görmemen araştırmamış olmam mümkün mü?
Ayrıca ürün bilmem kaç yılında 87₺ miş. Satıldığı tarihi siz düşünün o vakit 🤣 fp hangi oyuncağı 3bin ediyor 🤣🤣🤣 insanları kandırmayın sizde. Siz olsanız elinizdeki oyuncağı 3 bin verip almazsınız bile gelip burda konuşmussunuz.
Madem öyle bi kaç araştırmamdan daha bahsediyim. Kimse vazgeçmesin diye yazmamıştım. Oyuncağın kornası 2 günde bozuluyormuş. Buna dair yüzlerce yorum var. Şimdi güle güle oyuncağınızla oynayabilirsiniz. İnsanlıkta yaramıyor sizin gibilere!