K2C2 Oğlum 39 derece ateşle sağlık ocağına götürdüm Dekort ampulün 3 te birini kırıp verdi doktor. Bu ilacın ateş düşürücüyle ilgisi var mı? Dekort vereli 5 saat oldu calpol veya pedifen verebilir miyim ateşimiz düşmedi ?
[silindi] K2C2 dekort ampul oksuruk icin veriliyor genelde oksurugu varmiydi peki? Ayrica aradan 5 saat gectiyse atesi varsa hala verebilirsin canim calpol
yoncaburak K2C2 bizde dekort kullandık ama size öksürük vs var diye vermıstır calpol vermenize engel degılyani aynı anda kullandım bende
K2C2 [silindi] öksürüğü var biraz çok değil ama. Doktor biraz ciğerlerine inmiş dedi herhalde o yüzden verdi
[silindi] K2C2 cigerlere indigi icin vermistir ama cok etkilidir icin rahat olsun hemen keser oksurugunu rica ederim sifa olsun
Mdorukkk K2C2 düşmeyen ateşi var ise serum taktırın derim biz covid olmuşuz bebeğin ateşini düşüremedik ne yaptıysak serumla rahatladı yavrucak
miraytan K2C2 hayır biz kullanmadık hiç ama bi tanıdığımın çocuğuna da ateşi olduğu için dekort yapıldığını biliyorum be o an düşmüştü bidaha da ateşlenmemişti
K2C2 yoncaburak bize rahatlatır ateşini de düşürür dedi ama 5 saat bekledim 38 den aşağıya düşmedi ateş 39.9 u görünce dayanamadım 5 saat geçti calpol vereyim dedim