hepayni13 çok geçmiş olsun🤲🏻 tez zamanda o güzelim şehirler sarsın yaralarini inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 ah evet, TV bizim duvara takılı ama geçen gün kablosunu keşfetti, çekiyor🤦🏻♀️ çok korktum, önüne tekli koltuk çektim. Prizler tam boyuna geliyor mesela yürüteç ile… Allah korusun 🥺 çok dikkat etmek lazım ve dün akşam halıya takıldı (annemlerde, bizim evimizde halı yok) az kalsın devriliyordu… Yani çok da mantıklı bir şey değil ama dediğim gibi, gün içinde bazen kullanıyorum bulunduğu alanı güvenli hale getirip. Yegenlerimin vardı, onu kullanıyoruz, 8 senelik en az 😊 yürüme arkadaşı da aldık ama ona da güvenmiyorum, çok hızlı gidecek sanki 🤦🏻♀️ mesela antika bir büfe var koridorda, içine eşim antika araba koleksiyonunu yerlestirmisti. Bir ara baktım sesi yok, eneeeeee arabaları kutularını yirtmaya çalışıyor 😄 e öyle ürünler kutulu degerli malum🤦🏻♀️ arabaları kaldırdık, sürgülü cam vardı çıkardık ve kızak kısmına koli bandı yapistirdik cam parçası vs varsa diye…