Merhaba hanımlar gündüzleri bebeğimin gözlerini ortmedigim zaman etrafa bakmaktan uyuyamiyor bekleyim kendi kendine dalar diyorum ama yok kafasına şapka geçirip öyle yatırıyorum 3.5 aylık oldu daha yapmamam lazım siz nasıl uyutuyorsunuz şimdi 1 saattir ugrastim uyumadı aha şapkasını taktım emzik verdim yeni dalacak