Hanimlar bebegim gece cok sık uyanıyor o da emmek için aç falan degil sadece gögüsümü istiyor emzik veriyorum önceden alıyordu artık onu bile almıyor saat bası emmek icin uyanıyor ama agızında tutuyor sizce buna nas bi çare bulabilirim ya da benim gibi olan anneler var mı.bebegim 7 aylık