Kizlar dun gece atesi yukseldi ilk 38.6ydi sonra dus aldirdim calpol verdim derken sabaha kadar 37.8-37.9 du bi ara 38.1 oldu ve sabaha kadar asla uyumadi sadece 2saat filan hep inliyor gibi ses cikardi. Sabah doktorumuza yazdim hastanelerde fena bi salgin oldugunu atesini gun icinde takip et yuksek olursa donus yap dedi uyandigimizdan beri atesi yuksek degil bu arada 3.hafta once hasta olmustu 2antibiyotik kullandik hemen toparladi ve hic huysuz degildi sadece halsizdi. Ama suan asiri huysuz resmen aglamaktan susturamiyor burundan fisfis ses geliyor aspire ediyorum bisey cikmiyor ishal kusma oksuruk yok dis donemi boyle oluyormu yani diger hastaliginda hic boyle aglamazdi yada aglayinca kucagima alirdim susardi suan asiri huysuz uyumaya geciste cok zorlaniyor diside hafif kabarik gibi anlayamadim ya of