feldspar ilk çocuğumuz dört yıl önce oldu. şimdi ikinciyi istiyoruz ama olmuyor. bir kadın doğum doktoru hsg’ye gerek yok zaten bi doğum olmuş dedi. diğeri hsg yapalım dedi. hormon testleri normal. bana bir akıl verin.
sedauzer06 Hsg kanalda tıkanıklığa bakar bazen sonradan da kanal tikanabilir hsg çekiminde açılır yada tedavi ile Ablama da hsg önerildi ama öncesinde ilaç tedavisi uygulandı 3 ay olmayınca hsg denildi
feldspar sedauzer06 doğumumu yaptıran doktor “zaten çocuğunuz var, hsg’ye gerek yok” dedi. o yüzden kafam karıştı.
feldspar sedauzer06 eşiniz sperm testi versin sonra gelin değerlendirelim dedi. yumurta takibi veya yumurta çatlatma önerebilirmiş emin değilim.