Merhaba anneler bebeğim 39 günlük 2 günlükten beri gaz sıkıntımız var 20. Gününden sonra fazlalaştı doktor tavsiyesi ile probiyotik olarak maflor plus kullanıyoruz biogai asırı ıkınma yaptı bebeğimi rahatlaması bitene kadar kullanıp denedim maflora geçtim sub simplex ve relactaz kullanıyoruz ama bebeğim hala emerken aglıyor emmesi ve uykuları yarım kalıyor ıkınıyor uykusunda bile öneri üzerine nurse harveys colex aldık hepsi bir bebeğime fazla mı gelir acaba hangisini bırakmalıyım bi fikir verirseniz sevinirim uğunuyor ve morarıyor buda beni korkutuyor ilk bebeğim