Bende bim in dost altın sütünden yapıyorum çok güzel oluyor maya olarak activa kullandığımda oluyor veya şok ta toz probiyotik yoğurt mayası var onu kullanıyorum, Günlük pastörize süt kullandığımız için çok kaynaması gerekmiyor sadece ısınması yeterli ben yarım kase olacak şekilde süt ayırıyorum ısıttığım sütten üzerine mayayı ekleyip karıştırıyorum homojen haline gelene kadar sonra tencereye döküp bir kez karıştırıyorum kavanozlara bölüyorum eski anne yöntemi olarak battaniyeye sarıyorum 6-7 saat duruyor sonra 1 gün buzdolabında bekletiyorum taş gibi oluyor ilk kez böyle yaptım normalde hiç bilmem nasıl yapılır edilir çok güzel tuttu ve yoğurdum çok tatlı oldu ekşimedi bebeğim de çok severek yiyor tavsiye ederim