Esesen canım ben dün bir çocuk cerrahına götürdüm oğlumu. Beş altı tane damla kullandık hiçbiri işe yaramadı dedim. Piyasada bir üründen 300 tane varsa o ürünlerin hiçbiri işe yaramıyordur dedi. 3 aydan sonra bebeklerin %50sinde 6 aydan sonra da %75 inde gaz bitermiş. Kalan %25 te gaz devam ediyorsa onlar kabız bebeklere dönüşürmüş. Yaşayıp göreceğiz bizimki nasıl olacak