livanurvealpinannesi61 Meryem041 mutlaka düzeltin ortopedi doktorları w şeklinde oturmak çok zararlı diyor siz düzeltin mutlaka
mari9 Bende küçükken öyle otururdum büyükler gülerdi bak bak nasıl güzel oturuyor diye bende beni sevsinler diye hep öyle otururdum küçükken sonuç çapraz bacak 🥺 simdiki kadar bilinc yok o zamanlar tabi birsey diyemiyorum