Elmalipankek Daffduck sizinkinin resmini atabilir misin canım aslında soluk ama fotoda öyle çıkmış bu kadar beyaz değil
Daffduck Canım ben fotoğraflar atmayı bilmiyorum ama şöyle düşün sırtının ortasına var 4,5 cm kadar sizinki gibi böyle nokta nokta değil birde wood ışığıyla baktır bence inşalah değildir
AsyaZeynep14 Oglunasikbiranne08 merhaba doktor woodla bakınca direk önemsiz mi dedi bizimki iki kere baktı ayrı kremler verdi işe yaramadı vitiligoda demiyo başka kesin bişey de demiyor
Seda_gul AsyaZeynep14 merhaba lekeniz ne durumda acaba resim atar misniz benim yazdigim konuda resim var benziyor mu bi bakar misiniz
Seda_gul Elmalipankek merhaba lekeleriniz ne durumda eski bi postta gördüm. Benim oğlum da var yüzünde cok endiseleniyoru. Vitiligo diye
AsyaZeynep14 Kızım 4 yaşına gircek leke geçmedi artmadıda iyi bi cildiyeye götürdüm büyüyünce geçer önemli bişey değil dedi