esmayenice canım alım gücümüzden dolayı mama değiştirmeyi istiyorum yoksa ben çok isterim onun alıştığı mama ile devam etmesini ama ciddi anlamda büyüdükçe kullanılan ölçek sayısı ile biten kutulara para yetiştiremiyorm bu bize çok zor geliyor ..o yüzden iki mama kullanayim diye düşündüm şimdi korkuyorum ikisinin içeriği farklı diye, o yüzden tek mamaya devam edeyim bebelac iyi gelirse aptamili bırakacağım ..inşaallah iyi gelir eğer gelmezse de aptamile devam😍😍😍😊