Bugün çok başlık açtım ama ilk kez anne olma hevesi diyelim 😅
1-2 ay sonra ek gıdaya başlıyor kızım, vereceğiniz tavsiye, hangi yöntemi seçtiğiniz (klasik, blw), konuyla alakalı hangi kitapları okuduğunuz, gün içinde mutlaka verdiğiniz besinler nelerdir? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum.🙏🏻