Denizmelisa valla savunmak için söylemiyorum ama diyorsunuz ya devlettekiler gülmüyor özeldekiler gülüyor diye. Özelde de devlette de çalışmış bir hemşire olarak söylüyorum. Devletteki yöneticiler de hasta profili de insanda güler yüz birakmiyo. Idareciler bir yandan eleman eksiğiyle, fazla mesailerle sömürüyor hemsireyi, hastalar doktorun önünde el bağlayıp hemşireye en ufak bir şeyde beddua ediyorlar kavga ediyorlar. Sonra gel de güler yüz göster. Özel hastane de elbette yorucu ama eleman eksiğiyle çalışmıyorsun yapman gereken işi yapıyorsun her ise yetişmeye çalışmıyorsun. Siz çalışıyor musunuz bilmiyorum ama hiç bir ay icinde kendi isteğiniz dışında ekstra 100 saat mesaiye kaldınız mı? Ben ise gelmem gereken saatler disinda ekstra 100 saat daha mesaiye getirildim zorla. Bir haftada 4 kez 24 saatlik nöbete getirildim. 24 saatlik nöbetlerin hepsini 25 hasta ile birlikte tek basima tuttum. Bir nobetimde o kadar ateşim yükseldi ki düşsün diye ilaç içmekten zehirlendim. Hasta ve yakinlariyla yasadigim sikintilari anlatmiyorum bile. Gece 12de ziyarete gelip servisi birbirine katan mi istersin ziyaret saati degil deyip cikartmak ıstediğinde kufur kiyamet kavga eden mi.Kimse bu şartları bilmiyor herkes sanıyor ki devlete kapak atmak çok güzel çok rahat. Herkes güler yüz bekliyor ama kimse o calisanlarin neler yasadigini dusunmuyor. Emin olun hicbir hemşire asik suratla başlamıyor mesleğine. Insanlar bu hale getiriyor bizleri zamanla. Takdir edersiniz ki pek nazik, efendi insanların yaşadığı bir toplumda değiliz.