Merve_boylu 2poncik Kerem Aras güzel bir isim ama ben olsam Kerem koyardım her zaman tek isimden yanayım iki isim kimisi söylüyor kimisi söylemiyor gıcık oluyorum 😅
nurftma İki isim bence avantaj çünkü birini istemezse diğerini kullanır. Kerem Aras çok güzel isim. Bahtı açık olsun Allah anneli babalı büyütsün 🌸🙏