Merhaba arkadaşlar bebeğimin göbek bağı 36. Gün oldu hala düşmedi. Dışı kurudu kabukları dökülüyor ama içi hala ıslak mandalı kaldırıp bakıyorum. Doktor Faktör 13 eksikliğinden şüphelendi kan verdik sonucu bekliyoruz başına böyle bişey gelen var mı bu hastalığı olan endişeleniyorum çok.