Kizlar bebisim 3 Ay 10 günlük 3 gündür sürekli kucak istiyor onceden boyle bisi yoktu şimdi 3 gündür çığlık kıyamet yatirinca ağlıyor kafasını kaldırmaya başlamıştı zaten yatarken ellerini tutunca atıyor kendini hafif çekince dimdik ayağa kalkıyor masallah ama sürekli oyle durmak istiyor 🤦♀️ yatarak oyun oynamak yada beslenmek istemiyor tabikide bebegimden önemli değil kanguruda kucağıma takar vakiti boyle de geçiririm ama buna sürekli alismasindan korkuyorum 4. Ay atağı falan mı bu yoksa geçici bi süreç mi sizler nasıl geçirdiniz bu ayı ?