Kızım 2 bucuk yaşında. Bundan 2 hafta önce hastalık atlattı kızım sonra antibiyotik kullandık geçti. Cuma günü hastalık tekrarladı. Ateşi 38 den yukarı çıkmadı henüz. O yüzden ateşi 38 i geçerse antibiyotik başlarsın dedi Doktor film çekti hafif enfeksiyon var dedi. Benim aklıma takılan ciğerlere enfeksiyon inmişse benim antibiyotik vermem gerekmiyor mu ben ateşi çıkmadan antibiyotik başlıyım mı bilmiyorum yardımcı olun lütfen kızlar ne yapmalıyım