Kizlar oğlum 3 ay 4 günlük. Ben sütümü sağıp veriyorum. Önce çok içerdi 120/150 CC falan. Ama şimdi gönülsüz içiyor 60 CC de bırakıyor sonra tekrar veriyorum istemeyerek içiyor gibi. İştahı mi azaldı ki neden anlamadım. Siz de de var mı buna benzer durum ne yapmalıyım