masalzeynepezgi 9-10 aylık olana kadar salondaydık oyuncak alanı yapmıştım ona yerim müsaitti hem odasında hem salonda oyuncakları vardı. Ama sonra danıştığım bi ergo terapist böyle olmaz sınır belirleyin dedi. Bütün oyuncaklarını odasına taşıdım. Artık hep odasındayız. Akşam babası geldiği zaman salonda koşturup oynuyolar sadece. Yemekler mutfakta, oyunlar odasında oynanıyo, hava almaya balkona çıkıyoruz hayatımız bu döngüde geçiyo kışın. 15aylık bu arada