Kızlar dün alıştırma suluğundan dışarı çıkıcam diye sağdıgım sütten verdım.Normalde biberon tutmuyor o yüzden bunda denedım 30 cc bişeydi süt gayet rahat içti suluktan.Dün geceden beri memeye kalkıyor ama emmiyor bezi boş uyandı.Sabahtan beride ne yaptıysam emmedi memede uyuduğu için de uyuyamadı.Süt sağdım verdım çok güzel içti ama sağarak sütüm çok gelmiyor 120 cc anca çıktı.Ek gidaya geçişe 11 gün var bunu danışmak için doktorada gidemiyorum büyük oğlum hasta diye.Sizin bir öneriniz var mı