seymaaras Aşı karşıtındeğilim ancak aşıların masum olduğunu düşünmüyorum. Araştırıyorum. Aşı karşıtları neden karşıymış diye yazılanları okuyorum araştrmalara bakıyorum. Yaptırmıyor muyum aşılarını? İçim rahat etmese de yaptırıyorum.
Kız bebek cenin dnalarımı istersin, alüminyum mu ararsın, maymundan domuzdan alınanlar mı istersin.. Neler varmış içerisinde.
karşıtlığı savunmuyorum yanlış anlaşılmasın sadece instagramda vitamingiller ve dobraannen araştırmalarını okuyabilirsin kaynaklarıyla yazıyorlar. Altında aşı sonrası yaşananları yazmış bir çok insan. Göz atıp bu insanlar neden karşıymış diye bi okuyun isterm. Benim kafam çooook karışık. Yaptırsam da içim rahat değil yaptırmasam da değil.
Aşıların gerçek prospektüsleri, yan etkileri, ne enjekte ediliyor yazılmış.. Bir okuyun. Bende aşı karşıtlığına tahammül edemezdim. Ama okuyayım bi. Eyi savuuyorlar dedim bir okudum dehşete düştüm.
Aşıların denetiminin sağlam olmaması falan. Ne bileyim inşallah evlatlarımıza iyilik yapıyoruzdur.
Aşıları tam olan çoğu çocuk alerjik, çoğu epilepsi, otizmli.. bu çocuklar durduk yere niye böyleler? Niye sorgulamıyoruz? Aşısız çocuk nasıl hastalığı bulaştırıyor ben en çok bunun cevabını merak ediyorum. Aşısız çocuksa mikrop yok ki, aşılı olan çocuğa enjekte ediliyor. Aşılı çocuk bulaştırıyor hatta kkk gibi salgın hastalık, menenjit vs hastalıkların aşısını vurulan çocuk bebek ve hamilelerden 6 hafta uzak durmalıymış rotavirüs dahil. Yani sağlıklı olan çocuğa önce mikrop veriyoruz sonra ilaç içiriyoruz ticarete dahil mi oluyoruz. Kafam karışık. Bilginiz dahilinde bana sorularıma cevap verirseniz beni bu ikilemden kurtarırsanız çok sevinirim. Söylediğim sayfaları okumanızı gönülden rica ediyorum.