Melkkkk Kızlar 6 ay önce doğum yaptım geçen ay regl oldum bu ay 3 gün gecikti oluyor mu böyle gecikme başına gelen var mı
jfshsl Melkkkk biz 4aylık olduk günü gününü tutmaz benimde geçen aya göre uzun sürüyor zamanla eski düzenine dönermiş öyle diyorlar 😀
humaninannesi Melkkkk valla canım benimde gecikmişti doğumdan sonra 3. Ayımda regl oldum sonra gecikti hamile olduğumu öğrendim 4 aylık bebeğim var korunuyorduk da korkutmak gibi olmasın ama dikkat et istersen bu duruma