ayseddd Bebeğim şuan tam 3 ay 10 günlük kırkı çıktıktan sonra 17.00 -22.00 arası çok huzursuz oluyor ve çok ağlıyor sebebini bilmiyorum ne yapabilirim öneriniz var mı?