Kızlar herkese merhaba öncelikle benim bebeğim 2,5 aylık başını hayla tutamıyor yani çok takılmadım ama bi arkadaşım şimdiye tutması lazımda benimki bir aylıkken tuttu deyince taktım biraz sizin bebekleriniz ne zaman tuttu başını yada başını tutabilmesi için yaptırabileceğim bir etkinlik varmı karın üstünü çok yapıyorum ama asla durmuyor çok ağlıyor aslında ilk doğduğu günden beri yüz üstü de yatırdım 10 dakika 20 dakika eskiden öyle bile uyuyordu ama şuan asla durmuyor